Skip to content

Doświadczenia lekarzy podstawowej opieki nad finansowymi zachętami w systemach opieki zarządzanej ad

1 miesiąc ago

567 words

W kwestionariuszu zdefiniowano zachęty jako wypłaty premii, wstrzymane płatności lub inne podobne zachęty wykraczające poza Twoje podstawowe wynagrodzenie, dochód lub prowizje za usługi . Jak wskazuje ta definicja, skupiliśmy się na zachętach innych niż te, które są nieodłączne. w podstawowej jednostce płatności (bez względu na opłatę za usługi, kapitalizację lub wynagrodzenie). Lekarze zostali zapytani, czy ich ustalenia obejmowały jakąkolwiek premię za spełnienie celów w zakresie wydajności. Osoby, które udzieliły odpowiedzi twierdzącej, zostały następnie poproszone o określenie czynników używanych do obliczenia premii z poniższej listy: skierowanie pacjentów do specjalistów lub korzystanie z usług laboratoryjnych lub innych usług dodatkowych; korzystanie z usług szpitalnych przez pacjentów hospitalizowanych; przepisywanie leków; jakość opieki mierzona audytami; oceny pacjentów dotyczące ich zadowolenia z otrzymanej opieki; wyłączność umowy lekarza z IPA lub inną grupą ćwiczebną; i wydajność (liczba wizyt u pacjentów dziennie). Ponieważ premie obliczane na podstawie jakości opieki i oparte na zadowoleniu pacjentów były ze sobą ściśle powiązane, zarówno pod względem charakteru zachęty, jak i pod względem ich rozpowszechnienia podanego przez lekarzy, połączyliśmy te dwie kategorie, aby stworzyć pojedyncza zmienna określająca, czy ustalenia lekarzy zawierały zachętę związaną z jakością lub zadowoleniem. Zapytaliśmy także, czy ogólne premie lekarzy były oparte na ich indywidualnych osiągnięciach, wynikach grupy jako całości lub kombinacji indywidualnej i grupowej wydajności. Lekarze zostali również poproszeni o określenie odsetka ich dochodu z praktyki netto uzyskanego w postaci premii i kwoty dodatkowego dochodu, jaki mogliby uzyskać, gdyby uzyskali pełną kwotę dochodów zagrożonych w ramach porozumienia motywacyjnego.
Kwestionariusz zapytał także o rodzaje presji, jakich doświadczyli lekarze w następujących obszarach ich praktyki: nacisk na ograniczenie liczby skierowań , nacisk na zobaczenie dużej liczby pacjentów każdego dnia i nacisk na ograniczenie tego, co mówię pacjenci o możliwościach leczenia . Lekarze zostali poproszeni o ocenę każdej pozycji w skali od do 3, przy czym wskazuje, że nie doświadczyli oni takiego nacisku, 2 oznacza, że doświadczyli tego, ale że nie wpłynęło to negatywnie na opiekę, a 3 wskazało że doświadczyli takiej presji i że naraziła na szwank opiekę. Ankieta obejmowała również zagadnienia dotyczące ogólnego stopnia zadowolenia lekarzy z ich praktyk, charakterystyki praktyk, liczby i rodzaju obsługiwanych pacjentów, cech demograficznych lekarzy i dochodu netto z praktyki.
Analiza statystyczna
Dane opisowe przyjęto jako reprezentatywne dla całej populacji praktykujących lekarzy w specjalnościach podstawowej opieki zdrowotnej w 13 powiatach po zważeniu wyników zgodnie ze stopniem odpowiedzi i prawdopodobieństwem pobierania próbek. Modele wielowymiarowe zostały użyte w celu dostosowania wyników do różnych cech lekarzy i ich praktyk. W modelach, które przewidywały obecność konkretnych zachęt w zależności od tego, czy lekarz był częścią modelu grupowego, czy modelu personelu HMO, czy programu zarządzania opieką biurową, wykorzystaliśmy analizę logistyczno-regresyjną, która obejmowała ustawienie praktyki, a także zmienne dla specjalizacji lekarza, płci i wieku.
Modele regresji logistycznej wykorzystano również do zbadania związku między kilkoma rodzajami zachęt finansowych a doświadczeniem lekarzy w zakresie presji związanej ze wzorcami praktyki
[przypisy: alemtuzumab, dienogest, diltiazem ]
[więcej w: płesznik, pluskwy ugryzienia, pokrzywka objawy ]