Skip to content

Doświadczenia lekarzy podstawowej opieki nad finansowymi zachętami w systemach opieki zarządzanej ad 7

1 miesiąc ago

379 words

Nie analizowaliśmy umów, aby potwierdzić zgłoszone przez nas ustalenia finansowe. Podejrzewamy, że lekarze biorący udział w naszym badaniu mieli tendencję do zaniżania istniejących zachęt finansowych, prawdopodobnie dlatego, że lekarze ci nie potrafią jednoznacznie rozpoznać rodzajów zachęt. Wcześniejsze badania HMO i IPA wykazały, że większość takich planów korzysta z zachęt ukierunkowanych na ograniczenia w korzystaniu z poleceń i usług szpitalnych. 4, 4 W niektórych przypadkach takie zachęty mogą być słabo zdefiniowane lub mogą być nieznaczne w stosunku do ogólny przychód lekarza, a zatem jest niezauważalny dla lekarza. Premia oparta na takich aspektach praktyki, jak polecanie i korzystanie z opieki pomocniczej, może być również uwzględniona w podstawowym świadczeniu kapitałowym, które lekarz pierwszego kontaktu otrzymuje od organizacji zarządzającej opieką i dlatego nie jest uznawany przez lekarza jako bonus. To ograniczenie sugeruje potrzebę zachowania ostrożności w interpretacji naszych danych na temat występowania zachęt. Jednak siła naszego badania polega na tym, że ocenialiśmy zachęty, ponieważ są one postrzegane przez praktykujących lekarzy. Zachętą, która nie jest uznawana przez lekarza, jest polityka zdrowotna odpowiadająca znanemu pytaniu filozoficznemu: Jeśli drzewo wpada do lasu i nikt go nie słyszy, czy to wydaje dźwięk. Jeśli zachęta dotyczy lekarza, ale lekarza nie dostrzega tego, czy zachętę można zmienić w zachowaniu lekarza. Nasze badanie sugeruje, że gdy lekarze dostrzegają konkretne rodzaje zachęt, ich postrzeganie warunków ich praktyk zmienia się w wymierny i niezupełnie przyjemny sposób.
Powiązanym ograniczeniem naszego badania jest to, że nie mierzyliśmy rzeczywistych wzorców praktyki i wyników pacjentów. Nie możemy ustalić, czy lekarze, którzy zgłosili większą presję ograniczania skierowań, w rzeczywistości rzadziej zwracali się do pacjentów o specjalną opiekę lub o to, czy ich pacjenci otrzymywali gorszą opiekę. Poprosiliśmy lekarzy, aby zgłosili liczbę spotkań, które odbyli z pacjentami i godziny, w których pracowali w reprezentatywnym tygodniu. Lekarze, którzy zaznaczyli, że odczuwają presję, aby zobaczyć więcej pacjentów, zgłosili więcej wizyt w biurze na godzinę – średnio 2,7, 3,2 i 3,7 dla lekarzy zgłaszających wyniki (brak ciśnienia), 2 (ciśnienie doświadczone, ale nie zagrażało opiece), i 3 (ciśnienie przeżyło, że naruszona opieka), odpowiednio; P <0,001 - stwierdzenie, które potwierdza zasadność naszych działań.
Chociaż w kilku badaniach porównano wykorzystanie usług i wyników pacjentów w opłatach za usługi i opiekę nad pacjentami, 7 bardzo niewielu określiło efekty premii poza podstawową jednostką płatności dla grup lekarzy. Jedno z badań HMO wykazało, że niektóre rodzaje zachęt były związane z niższym odsetkiem wizyt u lekarza i większe prawdopodobieństwo, że HMO będzie opłacalne.11 Niedawne badanie nie wykazało związku między wykorzystaniem premii jako zachęt i stawek a kosztami wizyty u lekarzy, chociaż 90 procent lekarzy objętych próbą zostało zrekompensowanych wynagrodzeniem bez żadnych bonusów
Ostateczny osąd dotyczący mądrości finansowych zachęt może wymagać oczekiwania na wyniki badań, które mierzą ich wpływ na jakość opieki i na wyniki pacjentów
[przypisy: cilostazol, Choroba Perthesa, dekstran ]
[patrz też: pecherzyca, pekan, penire plus opinie ]